STRANICE

24 April 2016

Beauty Box Subscription I About


Beauty boxes are something which exist for a long time now, before only as sets of couple of products of a certain brand. Lately, companies which sell different products, mostly cosmetics, made beauty boxes a special product. 
In it you can often find anything from cosmetics to books and dog food.
Goal of this companies is to create a base of loyal customers, because they are mostly sold by prescribing for them for couple of months.
There are two kinds of these boxes:
  • Beauty Surprise Box and
  • Easy Shopping Box.


First one is for those who like to experiment while shopping. If you like to try out different flavors, smells and colors and you are already spending a certain amount of money this kind of a beauty box is perfect for you.

On the other hand, Easy Shopping Box has in it products you can see before you buy it. With this kind of shopping we cut on time we would lose going around to buy them.

So what are the benefits of prescribing to these kind of boxes ?
  • Saving. Not only time, products in every box are worth even as testers a lot more than the box itself.
  • Newest product before they show on the market.
  • Adjusting to you. Most require your registration and data about you and your type of skin, age so that in every box you get the products adjusted to you.
  • Loyalty cards. You get discounts for prescribing to more than one, for new customers you bring.
For companies there are many benefits. From creating a base of customers, information about their preferences, saving on advertisement and even office spaces being that everything goes on online.
The most known beauty boxes are GLOSSYBOXBIRCHBOX i FEELUNIQUE (cosmetics), GRAZE (food) and many more.

Today there are even places online where girls exchange products they got in their surprise boxes.

What are your experiences with this kind of products and what do you like to see in them ?




Srpski:
Koncept poklon kutija postoji već dugo u smislu setova proizvoda određenih brendova dostupnih svuda. 
Skorija strategija prodaje kompanija koje svoje poslovanje zasnivaju na prodaji različitih brendova na internetu učinila je poklon kutije posebnim.


Firme koje nude poklon kutije u svom asortimanu mogu imati sve od kozmetike, preko odeće, knjiga do hrane za pse.

Cilj ovih firmi  je prvenstveno stvaranje baze lojalnih kupaca, jer se uglavnom nude uz pretplatu na više meseci.
Razlikujemo dve vrste poklon kutija:
  • poklon kutije iznenađenja i
  • poklon kutije komforne kupovine.
Poklon kutije iznenađenja su za one koji i inače vole da eskperimentišu u kupovini. Ako ste od onih koji vole da isprobavaju nove ukuse, mirise i boje i definitivno već i sada trošite sumu novca na ovakve šoping avanture onda je ova kutija pravi mesečni dobitak za vas.
Sa druge strane, tu su i ove druge čiji sadržaj je unapred izložen sa proizvodima koje i inače kupujemo. Ovakvim načinom pretplate skraćujemo vreme koje bi inače proveli u kupovini proizvoda.

Koje su onda koristi od kupovine i čak pretplate na više meseci ovakvih poklon kutija?
  • Ušteda. Ne misli se samo na vreme, proizvodi koji se dobijaju, čak i kao testeri proizvoda, uglavnom zajedno vrede više nego cela kutija. 
  • Najnoviji proizvodi koji će se tek pojaviti u prodaji.
  • Većina firmi nudi prilagođene verzije. Šta to znači? Prilikom registracije na osnovu vaših podataka dobićete proizvode prilagođene tipu kože i starosti, i u skladu sa godišnjim dobom.
  • Kartice lojalnosti, odnosno popuste na višemesečnu pretplatu, recenzije ili uključenja drugih.
Koristi za firme ima puno. Od stvaranja baze kupaca, do informacija o preferencijama kupaca i reakcijama na proizvode, uštede na magacinskom prostoru kada naručuju od proizvođača, bez preteranog trošenja novca na reklamu, i naravno pošto su uglavnom u pitanju internet prodavnice uštede na iznajmljivanju prodajnog prostora.

U svetu, pa i kod nas najbolje prolaze poklon kutije kozmetike. Najpopularniji sajtovi jesu GLOSSYBOXBIRCHBOX i FEELUNIQUE (kozmetika), GRAZE (grickalice) i mnogi drugi.
Ovaj način prodaje je još uvek u zamahu, na zapadu već postoje posebni blogovi namenjeni razmeni proizvoda iz kutija iznenađenja. 

Kod nas, verujem da vam kao i meni izlaze sponzorski oglasi na socijalnim mrežama, tu su GLAMBOX i PURITYBOX.

U cenu ulazi:
  • PDV,
  • kutija i presvlaka,
  • delimične cene proizvoda i testera i
  • profit za prodavca.
Zahvaljujući onima koji pišu recenzije radi dobijanja popusta već na početku meseca možemo iz tih recenzija videti otprilike proizvode koji će se naći i u njima. 
Sada i sami proizvođači/distributeri na svojim oficijalnim sajtovima počinju da nude ON LINE kupovinu proizvoda pod uslovima minimalne kupovine (Laguna, BEAUTY SHOP,...)

Kakva su vaša iskustva sa poklon kutijama i koje proizvode bi osim kozmetike voleli da vidite u njima ?

*tekst nije napisan u saradnji sa nekom kompanijom ili organizacijom, predstavlja osvrt na jedan nov način kupovine, bar kod nas.
photo

2 comments:

  1. Nemam iskustva sa ovim kutijama, niti me privlače. Radije bih za taj novac otišla i sama uzela šta mi treba. :-)

    Poseti moj blog -> frauleind.blogspot.rs i zaprati me, uzvraćam svima. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako su popularne kod devojaka koje vole da isprobavaju, namera mi je da se počastim sa po jednom nekada... :)

      Delete

Thanks for visiting. :)
Hvala na poseti. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...